انتخاب رنگ در لمینت کردن دندان ها
نوشته شده توسط : noor

توجه در انتخاب رنگ لمینت دندان می تواند طرح لبخند را در صورت شما زیباتر کند. بهترین دندانپزشکان در رشت این روش که از روش های رایج و پر طرفدار برای زیبایی و ترمیم دندان ها به شمار می رود می تواند در پوشش دادن جرم گرفتگی، پریدگی و همچنین ترک های دندان عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. یکی از دغدغه های افرادی که قصد دارند به لمینت دندان خود بپردازند این است که در انتخاب رنگ برای لمینت دندان اغلب دچار وسواس می شوند و قادر نیستند که انتخابی درست داشته باشند. اگر در انتخاب رنگ لمینت دندان دقت کافی نداشته باشیم و به صورت غیر اصولی و نادرست رنگ لمینت دندان را انتخاب نماییم می تواند جلوه غیر طبیعی و بسیار بدی داشته باشد. انتخاب رنگ درست و اصولی می تواند در زیبایی ظاهری شما تاثیر بسیار شگفت انگیزی به همراه داشته باشد.

بسیاری از متقاضیان که قصد انجام لمینت های دندانی دارند بیشتر دنبال رنگ های سفید و براق هستند باید بگوییم که این انتخاب نمی تواند اصولی و درست باشد. زیرا با انتخاب رنگ سفید و براق طبیعی بودن دندان های شما نادیده گرفته می شود. با توجه به تنوع رنگ های لمینت دندان دست بیمار و پزشک در انتخاب رنگ مورد نظر بسیار باز خواهد بود. به جرات می توان گفت که انتخاب رنگ لمینت دندان بخش مهمی است که در انجام این اقدام زیبایی دندان باید به آن توجه شود. بهتر است که در انتخاب رنگ لمینت علاوه بر سلیقه شخصی از تخصص و تجربه دندانپزشک نیز بهره بگیریم تا انتخابی منطقی تر و طبیعی تر داشته باشیم.

انتخاب رنگ نادرست حتی ممکن است موجب شود که بسیاری از افراد با دیدن دندان های شما فکر کنند که دارید از دندان مصنوعی استفاده می کنید. رنگ نامناسب لمینت باعث می شود که لبخند شما حالت طبیعی نداشته باشد و به نوعی تصنعی به نظر آید.

 

نکات مهم و کلیدی در انتخاب رنگ لمینت دندان

وقتی که به دندانپزشک مراجعه می کنید که لمینت دندان انجام دهید، شما ابتدا باید به انتخاب رنگ لمینت دندان به کمک دندانپزشک خود بپردازید. بعد از این که دندان پزشک به بررسی و معاینه دندان های شما اقدام کرد می تواند به شما در انتخاب رنگ لمینت کمک کند و پیشنهادهایی را ارائه دهد. مشورت با دندانپزشک در این زمینه بسیار مهم است زیرا لمینت ها از نظر رنگی تنوع زیادی دارند و سلیقه هر بیمار با بیمار دیگر متفاوت است. بنابراین بهترین کار این است که با کمک پزشک و با توجه به سلیقه خود رنگ مناسب برای لمینت دندان خود را انتخاب نمایید. انتخاب رنگ های طبیعی برای لمینت دندان بهتر از رنگ های براق و روشن تر از رنگ طبیعی دندان است. در ادامه با نکاتی که در انتخاب رنگ لمینت دندان باید به آن توجه کنیم آشنا می شویم.

  • انتخاب رنگ لمینت دندان برای افرادی که دارای پوست تیره هستند باید به گونه ای باشد که رنگ لمینت دندان با رنگ پوست آنها مطابقت داشته باشد. لمینت با رنگ روشن برای کسانی که پوست تیره دارند مناسب است.
  • اگر دارای پوست سفید هستید باید دقت کنید که در انتخاب رنگ برای لمینت دندان سفید ترین رنگ ممکن را برگزینید تا در این صورت بین دندان های شما و پوست سفیدی که دارید تمایز قائل شوید و سفیدی دندان های شما بیشتر در معرض دید باشد.
  • اگر قصد دارید که دندان های شما سفید طبیعی به نظر برسند توصیه می شود که لمینت سرامیکی را که به صورت لایه لایه بر روی آن کار شده است انتخاب نمایید. همانطور که می دانید دندان های طبیعی انسان دارای رنگ یکنواخت و یکدست نیست. رنگ دندان های ما به گونه ای است که در لبه ها سفیدی بیشتر و در میانه رنگ دندان ها مات تر هستند. توجه به این نکته در انتخاب رنگ لمینت دندان می تواند سبب شود که دندان های شما حالت مصنوعی نداشته باشند.
  • بعد از انتخاب رنگ سفید برای دندان خود معمولاً دندانپزشک به شما توصیه می کند برای این که دندان های شما حالت طبیعی تر داشته باشد و زنده تر به نظر برسد بهتر است در لبه های آن ها کمی تغییر به وجود آورد.
  • نکته مهم دیگر در انتخاب رنگ لمینت دندان این است که باید به سفیدی چشمان خود توجه کنید. هرچه رنگی که برای لمینت دندان خود انتخاب می کنید سفیدتر از سفیدی چشمان شما باشد در نتیجه باعث می شود که لبخند شما مصنوعی به نظر برسد و دندان های شما حالت طبیعی نداشته باشند.
  • https://drshamsdentist.com/%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D8%B1%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%B4%D8%AA/
  • مراقبت از انتخاب رنگ لمینت دندان چگونه است؟

    بعد از انتخاب رنگ لمینت دندان و نصب آن بر روی دندان ها شما توسط دندانپزشک سوالی که در ذهن شما ممکن است نقش ببندد این باشد که چگونه باید از رنگ لمینت دندان های خود مراقبت کنم؟ در جواب باید بگوییم برای این که لمینت دندان های شما دوام و طول عمر بیشتری داشته باشد و شاهد رنگ گرفتگی بر روی آن نباشید بهتر است که به نظافت و پاکیزگی دندان های خود حتی بیشتر از گذشته ادامه دهید. مراعات کردن رژیم غذایی و همچنین مسواک زدن بعد از انتخاب رنگ لمینت دندان و نصب آن بر روی دندان، از جمله کارهایی است که باید به طور مکرر انجام دهید.

     





:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: